Cennik stron www pokazuje, ile czynników ma wpływ na koszt naszej strony.

Własna witryna internetowa firmy to z całą pewnością tego typu wizytówka, jaka potrafi rozejść się bardzo szybko. A jeżeli do tego rozchodzi się w odpowiednich kierunkach, może dotrzeć do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. I właśnie z tej przyczyny nie powinno się ignorować jej potencjału. Strona pomaga wkroczyć w nieznane obszary. Zapewnia o wiele więcej możliwości niż tradycyjna reklama firmy. Nie powinno nas dziwić, iż coraz więcej korporacji decyduje się właśnie na nią. A wówczas pojawia się pytanie, komu zlecić wykonanie a także sklep internetowy cena.

 

Cennik stron internetowych www to zestawienie, które pokazuje, jak dużo czynników ma wpływ na koszt naszej strony. Różnice techniczne i estetyczne powodują, że koszty te balansują od trzech aż do kilkunastu tysięcy złotych. Co więc tak naprawdę ma na nie wpływ? Pierwszym czynnikiem decydującym o cenie, jest osoba projektująca stronę. Strony internetowe mające podobne parametry mogą różnić się ceną w zależności od tego, kto je wykonuje. Jeśli to projektant , który pracuje na własny koszt, to możemy spodziewać się niższej ceny. Ale jeśli to profesjonalne studio zajmujące się reklamą – wówczas kwota może być znacznie wyższa.

 

Następnym elementem, jaki ma wpływ na cenę, jest typ strony internetowej. Musimy zdawać sobie sprawę, że wyróżniamy na dzień dzisiejszy dwa główne typy witryn internetowych. Pierwszy z nich to tzw. witryna statyczna. Jej celem jest przedstawianie misji, ogólnej propozycji, czy danych kontaktowych. Zmian na tego typu stronie nie możemy wprowadzać samemu. Zamieszczone na niej treści pełnią ogólnie funkcję informacyjną. Drugi rodzaj to z kolei strony internetowe , które są oparte na tzw. CMS-ie. Ten system umożliwia ciągłeuaktualnienie treści. Tak więc ten typ ma charakter dynamiczny i bardzo dobrze sprawdza się tam, gdzie bardzo istotne jest uaktualnienie informacji, ażeby ludzie odwiedzający stronę zawsze byli na bieżąco. Trzecim czynnikiem decydującym o cenie jest forma.

 

Forma może opierać się na szablonie i wówczas jest z pewnością dużo tańsza. A może być również stworzona wedle naszego projektu a wtedy kosztuje znacznie więcej. Zestawiając cechy witryn internetowych, można stworzyć ich cennik. I tak szablonowe strony statyczne tworzone przez freelencerów to przeważnie cena około 2500. Jeżeli natomiast taką stronę statyczną utworzyć ma fachowa firma, wówczas jej koszt wyniesie około 3500. W przypadku projektów prywatnych jest to odpowiednio trzy i pół tysiąca i pięć tysięcy. Jeśli jednakże chodzi o strony oparte na CMS, to szablony oscylują w granicach od pięciu do siedmiu tysięcy a projekty indywidualne wręcz piętnastu tysięcy. To właśnie w tym ostatnim przedziale mieści się m.in. cena sklepu internetowego, który powinien być dynamiczny. Tylko wówczas może on nadążyć za licznymi zmianami w ofercie produktów oraz pozwala użytkownikom na sprawne załatwienie zakupów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *